Popüler Yayınlar

19 Ekim 2017 Perşembe

Oğlun, kızın olduğunda sen de unutursun.

"Neleri unuttuk da bunu unutmayız vesselam" dedi fil ve devam etti.













Sırtım kadar kalbur bu yaşamak,
Çoğala çoğala azalıyor içimde bir nüfus.
Yabancısı oldum düştüğüm ırakların;
Toprağımdan kovulduğumdan beri
Ekemedim bu derdi hiçbir yere..

Üzerime yedi kat kabuk çektim de
Şarka attığım derdim yine de buz bağlamadı.
İçimde;
Babamın işten dönüşleri,
Sancılı ağrılar,
Annesine koşan bir tayın ayak incinmişliği var.

Yaşamak hırkası bol gelen çocuk, koş dur sokaklarda
Korkma, yara evini buldu artık.

Tüm taşlar yerini buldu sandım,
Kalbini çekince üzerimde buldum bir gece
Kondu sessizliğini.
Köy türküleri bıraktım ardımda,
Dudağı gökdelen nedir bilmeyen söylesin.
Biraz kerpiç, biraz nar kokusu bıraktım ardımda.

Cenge düştüm,
Duası eksik ağızlar vardı önümde.
Kınından büyüktü kılıçları
Ömürümden çok onuruma sapladılar.
Kaçamadım,
Vuruldum,vuruldum..
Vuruldukça bir alışkanlık oldu kaybetmek, anlamadım.

Yolda olmak yetmedi yol oldum,
Put sanıp kırdılar beni.



Hiç yorum yok: