Popüler Yayınlar

17 Nisan 2016 Pazar

Ağız Tadım















Kadınlar ağlamasın..
Erkekler hiç ağlamasın soyutlanmış her bir hayatta..Bize düşen bu..
Sigaranın parmak uçlarımızı yaktığı ana kadar soyutlanan hayat..
Rakımızın yarıya kadar değil yaraya kadar olduğu yaradılmış hayat..
İşte biz; yaşayan insanları, yalayan insanlardan ayıran ölçüttür bu hayat.

Derinliğimizi, aşkımızı, hasretimizi sorgulayan fütursuz cisimler.
Benim ağız tadımdır alkol..
Kabuk bağlamayan anne hasretinin aşkımızla harmanı..
Çektikçe ciğerlerimizden, çiğerparemizden süzülen zifir ziffafı..
Sorgulama, sev..Saçlarının kokusuna 31 yıldır doyamasam da.

Yatağın sol kısmı soğuk, göğüsümüzün aksine..
Tezatlıktır ağız tadımız..
Göz, kulağın aksine hareket ediyorsa yaradana sor!
Ben bitek içmesini bilirim, bir de ağız dolusu ağlamasını..
Kusmadan geçirdiğim yıllara inat kovalar dolusu içme isteğim..
Sev..

Hayatımızın sensiz yarım kalmasına inat..
Bu yazı yarım kalsın..
Gölge etmesin kimse, 
Ağız dolusu küfür alsın, 
Ağız tadım, gün ışığım benden bana hediye kalsın.
Gerisi tırıvırı ve tirilaylaylay ve benzeri bir sürü saçmalık..




Hiç yorum yok: