Popüler Yayınlar

24 Nisan 2007 Salı

Á L'amoureuse inexplorée(bilinmeyen sevgiliye)


İçimi ürkütmeden,titreterek yaklaş kulağıma..sesin öylesine bende olmalıki ezan gibi susup dinlemeli alem..aşkımın etrafında mı dönüyorum ne.sen yoksa tanrı mısın bak bi ses duydum dünyada duymadığım bir ses huuuuuu..ısırıp kanatacak mısın ateşle yakacak mısın ?huuuuuuu..dönme dolap oldum aşk nasılda kavurucu çöllere düştüm..
su,su versene kahraman ney'inden içir helaliyle..
şarap akıyor dudaklarından..neden içtin kahraman
sende dönsene kabusun içinde sevsene kahraman beni üzenleri
onlar içinde üflesene.
hatırlat kahraman
vatanı hatırlat,hasretleri hatırlat
bütünü hatırlat
kahraman dönsene
bütünün içinde anlam ol..
yüzümdeki acılı tebessümü kulağıma oğul oğul diye anamın sesiyle fısılda.
S'écrire de La part De gokoguz

Hiç yorum yok: